مزایای استفاده از خودروبر

مزایای استفاده از خودروبر
فهرست مطلب

مزایای استفاده از خودروبر ، آیا تا به حال از خدمات خودروبر استفاده کرده اید؟ خودروبر، واژه ی آشنایی برای صاحبان خودرو است. بسیاری از آنها در شرایط مختلفی از این خدمات بهره برده اند. مثلا ممکن است خودروی شما دچار نقص فنی شده باشد یا اینکه به هر دلیلی در خیابان یا جاده متوقف شده باشد. در این صورت نیاز به کمک دارید تا خودروی خود را به یک تعمیرگاه انتقال دهید. البته این فقط یکی از کاربردهای خودروبر است. با ادامه مقاله همراه ما باشید تا بیشتر در مورد مزایای استفاده از خودروبر صحبت کنیم.

خودروبر چیست؟

خودروبر به تجهیزاتی گفته می شود که برای حمل و جابه جایی ایمن خودروها به کار می روند. در حال حاضر انواع مختلفی از خودروبرها وجود دارند و رانندگان می توانند با توجه به خودروی خود، بهترین و مناسب ترین نوع خودروبر را انتخاب نمایند.

کاربردهای خودروبر

قبلا اشاره کردیم که در زمان خرابی خودروی خود می توانید از خودروبر کمک بگیرید. علاوه بر این می توانید برای حمل و جابه جایی خودروهای صفر، لوکس، کلاسیک و مسابقه ای خود از خودروبر استفاده نمایید. امروزه بسیاری از خودروسازان برای انتقال تولیدات خود به سایر شهرها از تریلی خودروبر استفاده می کنند. در هنگام تصادفات که اتومبیل شما آسیب می بیند هم می توانید خودروی خود را به کمک خودروبر جا به جا کنید. ضمن اینکه می توانید برای انتقال وسایل و تجهیزات کشاورزی و فیلمبرداری از خودروبر استفاده نمایید.

مزایای استفاده از خودروبر

مزایای استفاده از خودروبر

به نظر شما استفاده از خودروبر چه مزایایی دارد؟ یکی از مزایای آن، انتقال خودرو بدون آسیب دیدگی است. هنگامی که خودروی خود را به کمک خودروبر جابه جا می کنید، در حین جابه جایی آسیبی نمی بیند. معمولا شرکت های خودروبر جهت حمل و انتقال انواع خودروها از تجهیزات پیشرفته استفاده می کنند. این امر باعث افزایش ضریب ایمنی می شود. از طرف دیگر، کارکنان این شرکت ها، افرادی ماهر و با تجربه هستند که خدمات خود را با کیفیت بالایی ارائه می دهند. زمانی که اتومبیل خود را به وسیله ی خودروبر حمل می کنید، می توانید آن را بیمه نمایید. شرکت های خودروبر، بیمه نامه و بارنامه صادر می کنند و به این ترتیب شرایطی را برای جبران خسارت های احتمالی فراهم می کنند.

تعرفه حمل خودرو با استفاده از خودروبر

یکی از سوالاتی که بسیاری از مشتریان می پرسند این است که هزینه حمل خودرو چقدر است؟ باید دقت داشت که هزینه حمل خودرو رقم ثابتی نیست و با توجه به نوع و مدل خودرو، نوع و طول مسیر، نوع خودروبر، زمان حمل خودرو، مبدا و مقصد تعیین می شود. برای مثال هزینه ی حمل یک خودروی تصادفی با یک خودروی لوکس یکسان نیست. یعنی هر چقدر ارزش خودرو بیشتر باشد، هزینه حمل خودرو هم گران تر است. علاوه بر این، نوع مسیر و طول آن هم تاثیر بسزایی بر روی قیمت حمل خودرو دارد. یعنی هزینه جابه جایی خودرو در جاده های روستایی و صعب العبور با حمل خودرو در خیابان و مسیرهای آسفالت متفاوت می باشد. اینکه برای حمل و انتقال خودرو از چه نوع خودروبری ( کفی خودروبر، تریلی خودروبر و … ) استفاده کنید هم بر روی قیمت حمل خودروبر تاثیر می گذارند.

سخن پایانی…

در حال حاضر با پیشرفت فناوری و گسترش شهرها و استفاده زیاد از خودروها، خدمات حمل و انتقال اتومبیل به عنوان یک ضرورت محسوب می شوند. برای این منظور، شرکت های خودروبر در سرتاسر کشور فعال هستند تا بتوانند در هر ساعت از شبانه روز که رانندگان عزیز به کمک نیاز داشتند، اقدام به خدمت رسانی نمایند. یکی از این شرکت ها، خودروبر امید است که با استفاده از وسایل و تجهیزات پیشرفته تلاش می کند تا خدمات با کیفیتی را به مشتریان عزیز ارائه دهد.

Rate this post

پربازدید ترین مقالات خودروبر امید

چه کسانی شرایط ثبت نام ایران خودرو را دارند

هزینه حمل خودرو از شیراز به تهران

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با خودروبر امید