تریلی خودروبر و تفاوت آن با خودروبر کفی

تریلی خودروبر و تفاوت آن با خودروبر کفی
فهرست مطلب

تریلی خودروبر و تفاوت آن با خودروبر کفی ، تریلی خودروبر که با نام تریلی سواری کش هم شناخته می شود، یکی از ماشین آلاتی است که برای حمل و جابه جایی چندین خودرو به صورت همزمان به کار می رود. هنگامی که از خدمات خودروبر استفاده می کنید دیگر نیازی به رانندگی نیست. یعنی خودروی شما به وسیله ی یک خودروی دیگر جا به جا می شود.

تریلی خودروبر چیست؟

تریلی خودروبر یکی از انواع ماشین آلات حمل و جابه جایی خودرو است که  شرکت های خودروسازی یا نمایندگی ها برای حمل و انتقال محصولات خود به سایر مناطق از آن استفاده می کنند. معمولا تریلی خودروبر یا تریلی حمل خودرو یا تریلر کامیون می تواند 8-6 خودرو را به صورت همزمان جابه جا کند.

تریلی خودروبر

مزیت استفاده از تریلی خودروبر

مزیت استفاده از تریلی خودروبر این است که هزینه ارسال و حمل خودرو کاهش می یابد. یعنی اگر شما بخواهید خودروی خود را به صورت تکی جابه جا کنید باید هزینه ی بیشتری برای حمل آن بپردازید.

تفاوت تریلی خودروبر با خودروبر کفی

تریلی خودروبر با خودروبر کفی از نظر هزینه جابه جایی، امنیت، کاربری، وجود دیواره، نوع خودرویی که جابه جا می کند و … تفاوت دارد.

– هزینه حمل و جابجایی :هزینه حمل و جابه جایی خودرو با استفاده از تریلی خودروبر کمتر از خودروبر کفی است. چون معمولا ظرفیت تریلی خودروبر 8-6 خودرو است در حالی که با کفی فقط یک خودرو را می توان جابه جا کرد.

– امنیت :میزان ایمنی کفی خودروبر نسبت به تریلی بیشتر است.

– کاربری : کفی های خودروبر بیشتر برای حمل و جابه جایی خودرو در مسافت های کوتاه شهری و بین شهری مورد استفاده قرار می گیرند در حالی که تریلی حمل خودرو جهت مسافت های دور به کار می رود.

– خودروبر کفی از یک کامیون، خاور یا تریلی تشکیل شده است که در قسمت بارکش آن دیواره ای وجود ندارد. علاوه بر این، کفی آن را هم به صورت موقتی بر روی خودروبر نصب کرده اند.
– یکی دیگر از تفاوت های آنها این است که با استفاده از خودروبر کفی، ماشین های سنگین را جابه جا می کنند اما تریلی خودروبر بیشتر برای حمل و انتقال اتومبیل های سواری و سبک مورد استفاده قرار می گیرد.

تفاوت تریلی خودروبر با خودروبر کفی

تریلی خودروبر یا تریلی سواری کش چه کاربردهایی دارد؟

تریلی خودروبر جهت حمل و جا به جایی چندین خودرو به صورت همزمان به کار می رود. معمولا نمایندگی ها و اشخاصی که بیش از 6 خودرو را می خواهند جابه جا کنند، از تریلی خودروبر استفاده می کنند.

ساختار تریلی خودروبر

تریلی خودروبر یا تریلی سواری کش، جک و کفی های خاصی دارد که به وسیله ی آنها می تواند اتومبیل ها را سوار کند. در ساختار این تریلی قسمت های مختلفی دیده می شود که از آن جمله می توان به 4 جک (2 تا در قسمت جلو و 2 عدد در قسمت عقب)، 4 ستون فلزی (2 عدد در قسمت جلو و دو عدد در قسمت عقب)، شاسی و کفی های ثابت و متحرک اشاره کرد. 4 عدد جک به کار رفته در ساختار تریلی خودروبر نقش مهمی در تغییر وضعیت طبقه بالا ایفا می کنند.

سخن پایانی …

تریلی خودروبر یکی از انواع خودروبر است که معمولا توسط اشخاص مورد استفاده قرار نمی گیرد. این نوع خودروبر، ظرفیت بالایی دارد و به کمک آن می توان چندین خودرو را به صورت همزمان جابه جا کرد. معمولا از تریلی سواری کش برای حمل و انتقال خودرو در مسافت های طولانی استفاده می شود.

4.3/5 - (3 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − چهار =

تماس با خودروبر امید