خودروبر از بم به تهران

خودروبر از بم به تهران
فهرست مطلب

وجود خودروبر از بم به تهران، می‌تواند در هر شرایطی به نیازهای شما عزیزان پاسخ دهد. خوشبختانه ماشین‌های خودروبر در بم، می‌توانند به راحتی خودروهای شما را از شهر بم به تهران انتقال دهد. بدون آنکه مشکلی برای خودرو یا ماشین شما به وجود بیاید. معمولا این خودروبرها قابلیت بار چندین خودرو را به صورت هم زمان خواهند داشت. در این مقاله قصد داریم تا به بررسی خودروبر از بم به تهران بپردازیم و اطلاعاتی را در این خصوص در اختیار شما خوانندگان محترم قرار دهیم. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای این مطلب از سایت خودروبر امید با ما همراه باشید.

خودروبر چیست؟

همان‌گونه که از نام این ماشین مشخص است، خودروبر وسیله یا ماشین آلاتی برای حمل خودرو به شمار می‌آید که با نام خودرو سوار نیز در بازار شناخته می‌شود. این وسایل نقلیه، نوع جدیدی از وسایل حمل خودرو می‌باشد که از ویژگی‌های ذکر شده در زیر بهره‌مند است:
• توانایی تغییرات زاویه کفی حمل خودرو براساس نیاز راننده و وضعیت
• تغییر زاویه کفی به صورت خودکار
• برخورداری از جک‌های هیدرولیکی و پنوماتیکی
در واقع استفاده از خودروبر یکی از روش‌ها یا راهکارهایی است که می‌توان با آن حمل خودرو را با بی‌خطرترین حالت ممکن انجام داد. وسیله نقلیه که برای حمل خودروها مورد استفاده قرار می‌گیرد بسیار خاص بوده و با وسایل نقلیه باری معمولی کاملا متفاوت است. در واقع این وسیله یا ماشین توانایی حمل بارهای بسیار سنگین مانند خودرو را دارد. خودروبرها به صورت معمول در محیط‌هایی مانند موارد زیر استفاده خواهند شد:
• نمایشگاه‌های خودرو
• تعمیرگاه‌های خودرو
• حمل خودروهایی که به علت عیب‌های فنی یا تصادفی نمی‌توانند حرکت کنند
بهره‌گیری از ماشین‌های خودروبر، حمل نوین خودرو محسوب می‌شوند و نسبت به جرثقیل‌هایی که برای اینکار مورد استفاده قرار می‌گیرند، از امنیت بیشتری برخوردار هستند. نکته بسیار مهمی که باید بدانید، این است که حمل خودرو با وسیله خودروبر از بم به تهران، با در نظر گرفتن نیاز مالکان خودروها در شهر بم، انجام خواهد شد و ما برای شما عزیزان خدمات گوناگونی را فراهم می‌کنیم تا با خیالی آسوده به حمل خودرو خود بپردازید.

بخش‌های اصلی ماشین‌های خودروبر
بخش‌های اصلی ماشین‌های خودروبر

بخش‌های اصلی ماشین‌های خودروبر

ماشین‌های خودروبر از بخش‌های مختلفی تشکیل شده‌اند. اما به صورت کلی شامل دو بخش اساسی و عمده هستند که در زیر به آن‌ها اشاره می‌کنیم:
• بخش حمل خودرو:
بخش حمل خودرو یا پلتفرم حمل خودرو به صورت یک تخته با ابعاد استاندارد می‌باشد که وسیله نقلیه شما بر روی آن نصب خواهد شد. جنس این تخته از اهمیت بسزایی برخوردار است و باید با ماشین شما اصطکاک مناسبی داشته باشد.
• قابلیت بارگیری و تخلیه آن:
یکی دیگر از بخش‌های اصلی خودروبرها، قابلیت بارگیری و تخلیه بارها خواهد بود که با بهره‌گیری از سیستم هیدرولیک انجام خواهند شد و به بخش حمل خودرو متصل شده است. نکته بسیار مهمی که باید بدانید، این است که تنها با فشردن یک دکمه، صفحه مربوط به حمل خودرو به صورت کاملا آهسته به سمت زمین حرکت خواهد کرد، تا خودرو بتواند به راحتی بارگیری یا تخلیه بار را انجام دهد.

مزیت‌های استفاده از خودروبر از بم به تهران
مزیت‌های استفاده از خودروبر از بم به تهران

مزیت‌های استفاده از خودروبر از بم به تهران

استفاده از خودروبر از بم به تهران می‌تواند مزیت‌های مختلفی داشته باشد که در زیر به برخی از مهم‌ترین آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

1)صرفه جویی در زمان و هزینه:
یکی از مزایای بسیار مهم استفاده از خودروبر از بم به تهران برای حمل خودروهای مختلف، صرفه جویی در زمان و هزینه است. این روش به نسبت سایر روش‌های حمل بار هزینه‌ای مقرون به صرفه‌تر دارد. به علاوه خودرو شما را بسیار سریع و ایمن به مقصد مورد نظر می‌رساند.

2)کارآمد بودن:
از دیگر مزیت‌های استفاده از خودروبر برای حمل خودرو از شهر بم به تهران، کارآمد بودن آن است. به صورت کلی امروزه این روش برای حمل و نقل، بسیار کاربردی و مناسب به شمار می‌آید. اگر خودرو خود را با روش‌های دیگر حمل کرده و به شهرهای مختلف بفرستید، ممکن است از لحاظ هزینه‌ای و ایمنی مناسب نباشد. اما این روش کارآمد، از هر نظر به نفع شما عزیزان خواهد بود. همچنین در بسیاری از موارد ممکن است حمل خودرو با روش‌های دیگری میسر نباشد! در واقع اگر خودرو شما به تعمیرات نیاز دارد یا تصادف کرده است، باید برای حمل آن از ماشین‌های خودروبر استفاده کنید. زیرا در این حالت قادر به حرکت خودرو نخواهید بود.

3)آسان سازی حمل و نقل خودروها:
ماشین‌های خودروبر به صورت کلی تاثیر بسزایی بر صنعت حمل و نقل خودروها در شرایط مختلف داشته‌اند. این ماشین‌های کاربردی، در صنعت حمل و نقل برای جابه‌جایی ماشین‌ها به عنوان یک روش بسیار مهم محسوب می‌شوند. در حمل و نقل خودروهای جدید تولید شده از کارخانه‌ها به نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌ها، می‌توان از خودروبرها بهره برد. این روش، برای کاهش هزینه‌های حمل و نقل و همچنین افزایش کارایی، بسیار ضروری محسوب می‌گردد.

4)استفاده در اکثر شرکت‌های حمل و نقل:
به دلیل مزیت‌های خاصی که ماشین‌های خودروبر دارند و همچنین با عنایت به رشد بسیار زیاد بازار خودرو در سرتاسر دنیا، حمل و نقل خودروها با استفاده از خودروبرهای حرفه‌ای و پیشرفته، بسیار رایج است. در واقع شرکت‌های حمل و نقل بسیاری در سرتاسر کشور از این ماشین آلات برای خدمت رسانی به مردم بهره می‌برند.

نکات بسیار مهم:
• استفاده از ماشین‌های خودروبر یک روش عالی و کاملا ارزان برای حمل و نقل خودروهاست.
• این روش به صرفه و سریع است و در صنعت حمل و نقل کاربرد فراوانی دارد.
• خودروبرها معمولا در بسیاری از مکان‌ها مانند محیط‌های نمایشگاه و تعمیرگاه خودرو و … مورد استفاده قرار می‌گیرند.

انواع خودروبر از بم به تهران
انواع خودروبر از بم به تهران

انواع خودروبر از بم به تهران

معمولا خودروبرها به دو نوع بسیار کلی تقسیم بندی می‌شوند که در زیر به آن‌ها اشاره می‌کنیم:
• خودروبرهای کوچک با ظرفیت بارگیری یک یا دو خودرو
• خودروبرهای بزرگ با ظرفیت بارگیری چندین خودرو
با توجه به نیاز شما عزیزان، برای بارگیری خودرو از بم به تهران، می‌توان از هر کدام از این ماشین آلات بهره گرفت.

سخن پایانی

شما عزیزان می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خودروبر از بم به تهران و همچنین حمل خودرو خود، به وبسایت ما مراجعه کرده و با کارشناسان در این خصوص مشورت کنید.

سوالات متداول درباره حودروبر از بم به تهران

  1. چرا برای حمل خودرو بهتر است که از خودروبرها استفاده شود؟
    كاربرد خودروبر به صورتی طراحی شده است كه موجب حمل و نقل آسان خودرو خواهد شد و همچنین احتمال خسارت به خودرو را به طرز قابل توجهی کاهش خواهد داد.
  2. آیا خودروبر یک کامیون است؟
    بله! خودروبر به صورت معمول یك كامیون می‌باشد که توانایی حمل حداقل 4 تن را دارد.
  3. آیا همه خودروبرها شبیه به هم هستند؟
    خیر امروزه خودروبرهای مکانیزه نیز جایگزین خودروبرهای معمولی شده‌اند که مزیت‌های بسیار بیشتری نسبت به آن‌ها دارند.
Rate this post

پربازدید ترین مقالات خودروبر امید

چه کسانی شرایط ثبت نام ایران خودرو را دارند

هزینه حمل خودرو از شیراز به تهران

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با خودروبر امید