حمل خودرو از کرمان به تهران

حمل خودرو از کرمان به تهران
فهرست مطلب

امروزه استفاده از خودروها در بین مردم رونق گرفته است. در واقع خودروها به بخش جدایی‌ ناپذیری از زندگی ما تبدیل شده‌اند. گاهی ممکن است همین خودرو مانند هر وسیله دیگری خراب شود، در این‌ صورت به یدک کش و جرثقیلی برای حمل آن نیاز است تا آن را به تعمیرگاه برده و تعمیر کنیم. از طرفی هم ممکن است خودروها به دلایل گمرکی و بعد از واردات، نیاز به حمل‌ و نقل و جابه‌جایی داشته باشند.

در این‌ میان به یک شرکت حمل‌ و نقل نیاز است تا آن شرکت، خودروها را سالم و ایمن جابه‌جا کرده و مسئولیت حمل آن‌ها را نیز بر عهده بگیرد. وجود چنین شرکتی، خیال شما را از مورد اطمینان بودن راننده جرثقیل و یدک‌ کش نیز، راحت می‌کند. ما در ادامه مطلب خودروبر امید راجع به شرکت‌های حمل‌ و نقل و حمل خودرو از کرمان به تهران با شما صحبت می‌کنیم. با ما همراه شوید.

معرفی شرکت‌ حمل‌ و نقل

شرکت‌های حمل‌ خودرو از کرمان به تهران، همان‌ طور که از نام آن‌ها برمی‌آید، در خصوص حمل خودروها فعالیت دارند. این شرکت‌ها همانند دیگر شرکت‌های موجود، از نیروی انسانی خبره و مورد اطمینان برای جابه‌جایی خودروها استفاده می‌کنند. نحوه صحیح حمل خودرو بدون آسیب زدن به آن و استفاده از بهترین ماشین‌های حمل، از ویژگی‌های برتر این شرکت‌های‌ حمل‌ و نقل است. این شرکت‌ها در هر شهری فعالیت کرده و خودروها را جابه‌‌جا می‌کنند.

شما با کمک خواستن از شرکت حمل و نقل، امنیت خودروی خود را تأمین کرده و هزینه‌های جاری را نیز کم‌تر می‌کنید. از خدماتی که این شرکت‌ها ارائه می‌کنند، تحویل درب به درب است یعنی خودرو از هر مبدأیی که شما بخواهید به مقصد مورد نظرتان حمل می‌شود و شما برای حمل خودرو از کرمان به تهران نیز می‌توانید از شرکت خودروبر امید کمک بگیرید.

انواع جرثقیل خودرو بر مورد استفاده در شرکت‌های حمل خودرو

انواع جرثقیل خودرو بر
جرثقیل خودرو بر

جرثقیل‌ها همواره در هر صنعتی کاربرد داشته‌اند. از این جرثقیل‌ها در شرکت‌های حمل خودرو نیز استفاده می‌شود، زیرا آن‌ها با داشتن قدرت بالا، به راحتی خودروها را تکان داده و به آن‌ها آسیب وارد نمی‌کنند. جرثقیل‌های حمل خودرو انواع مختلفی دارند. این انواع عبارت‌اند از:

  • جرثقیل‌های موبایلی:
    این جرثقیل‌ها چرخ‌های متحرکی دارند که در انواع محیط مثل کارخانه، معادن و بنادر استفاده می‌شوند. داشتن این چرخ‌ها باعث شده تا آنها، بدون هیچ مشقتی به هر طرف حرکت کرده و خودرو را با خود حمل کنند.
  • جرثقیل های برجی:
    جرثقیل برجی که به تاور کرین هم معروف است، برای جابه‌جایی ماشین‌های سنگین استفاده می‌شود. این جرثقیل می‌تواند خودروی سنگین شما را از هر نقطه حرکت داده و تا ارتفاع معینی نیز بالا ببرد.
  • جرثقیل‌های یدک‌ کش زنجیری:
    این جرثقیل‌ها، با استفاده از زنجیری که بر روی آنان تعبیه شده‌ است و با حرکت دادن زنجیر خود به‌ صورت عمودی، می‌تواند خودروها و اجسام را جابه‌جا کند. این یدک‌ کش با داشتن زنجیرهای گرید که کیفیت بالایی هم دارند، خودرو ها را در هر وزنی و به هر منطقه‌ای حمل می‌کنند. اگر خودرو شما با این جرثقیل جابه‌جا می‌شود، هرگز نباید آسیب به خودروی خود باشید.
  • جرثقیل چرخگیر:
    هر آسیبی به خودرو و از جمله آسیب به بدنه و سپر، هزینه بر می‌باشد. جرثقیل چرخگیر، خودروی شما را از قسمت لاستیک‌ها جابه‌‌جا می‌کند. البته این نوع جرثقیل، به دو روش کار با جک و کار با قرقره، خودرو شما را حمل می‌کند. کار با جک به این صورت است که خودرو، به‌ وسیله‌ اهرم و جک از جای خود حرکت داده می‌شود. جابه‌‌جایی با قرقره هم به این صورت انجام می‌گیرد که چرخ گیرها بعد از متصل شدن به لاستیک، با نیروی قرقره، خودروی شما را تکان می‌دهند. شما برای حمل خودرو از کرمان به تهران می‌توانید از این جرثقیل کمک بگیرید.

نکات مهم در حمل خودرو از کرمان به تهران

در هنگام حمل خودرو از کرمان به تهران باید به یک سری نکات توجه شود که این نکات می‌تواند آسیب به خودرو را به حداقل برساند. نکات مهم در حمل خودرو عبارت‌اند از:

  •  رعایت اصول ایمنی در هنگام بلند کردن ماشین:

هنگامی‌ که ماشین توسط جرثقیل‌ها بلند می‌شود، باید به نکات ایمنی از جمله نحوه صحیح نصب خودرو به زنجیر یا اهرم توجه کرد. از طرفی در هنگام جابه‌جایی هم، باید افراد موجود در محل را به حداقل رساند و آن‌ها را از مکان حمل خودرو دور کرد.

  • توجه به مکان حمله خودرو:

گاهی ممکن است که خودرو در شهر کرمان خراب‌ شده و نیاز به حمل با جرثقیل یدک کش داشته باشد. مکانی که باید خودرو حمل کننده به آنجا ارسال شود، نوع جرثقیل ارسالی را مشخص می‌کند. هنگامی‌ که یک یدک‌ کش و یا جرثقیل به کار کردن می‌پردازد، باید خودروهای اطراف را هم مدنظر گرفته تا به آن‌ها آسیبی وارد نکند. با رعایت اصول ایمنی و نکات گفته‌ شده در هنگام جابه‌‌جایی خودرو، می‌توان حمل آن را بدون هیچ‌ گونه صدمه و ضربه‌ای به پایان رساند.

مزایای استفاده از شرکت حمل‌ خودرو از کرمان به تهران

شرکت حمل‌ خودرو از کرمان به تهران
حمل‌ خودرو از کرمان

استفاده از شرکت حمل‌ خودرو از کرمان به تهران که به انواع جرثقیل حمل خودرو و یدک کش مجهز است، مزایای مختلفی دارد. این مزایا عبارت‌اند از:

  • حرکت دادن خودرو از هر مکان و در جهت‌های گوناگون
  • جا به‌ جایی خودرو بدون ضربه به بدنه و صدمه به سپر
  • حرکت دادن خودرو بدون نیاز به روشن کردن آن
  • حمل خودرو و جابه‌جایی آن در سطوح ناهموار مثل دشت
  • امکان جا به جایی و حمل خودرو از دره و یا از درون آب

سخن پایانی

گفتیم که استفاده از خودروها امروزه رواج پیدا کرده است. این خودروها ممکن است به دلایلی از جمله خرابی، به حمل شدن نیاز داشته باشد. مسلم است که این جابه‌جایی با استفاده از یدک‌ کش‌ها و جرثقیل‌ها امکان پذیر است. اگر شما در هر لحظه و مکانی نیاز به جا‌به‌جایی ماشین و یا نیاز به حمل خودرو از کرمان به تهران داشته باشید، می‌توانید با شرکت ما تماس بگیرید. مشاوران ما به صورت بیست و چهار ساعته آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز می‌باشند.

سوالات متداول درباره حمل خودرو از کرمان به تهران

  1.  آیا شرکت خودروبر امید به انواع جرثقیل حمل خودرو مجهز است؟
    بله. شما برای حمل هر نوع خودرو خود، می‌توانید به ما مراجعه کنید. شرکت ما بهترین جرثقیل‌ها را برای حمل خودرو به کار می‌برد.
  2. آیا یدک کش و جرثقیل‌های شما به صورت بیست و چهار ساعته، آماده اعزام هستند؟
    بله همکاران ما به صورت بیست و چهار ساعته آماده خدمت رسانی و حمل خودروی شما می‌باشند.
  3. آیا شرکت شما امکان جابه‌جایی خودرو را به هر مکان از ایران را دارد؟
    بله شما می‌توانید با تماس با شرکت خودروبر امید، هر خودرویی که می‌خواهید به شهر مد نظر خود جابه‌جا کنید.
Rate this post

پربازدید ترین مقالات خودروبر امید

چه کسانی شرایط ثبت نام ایران خودرو را دارند

هزینه حمل خودرو از شیراز به تهران

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با خودروبر امید