جرثقیل خودروبر شرق تهران

جرثقیل خودروبر شرق تهران
فهرست مطلب

خودرو که یکی از وسایل مصرفی و مورد نیاز هر انسان است، گاهی به دلایلی از کار افتاده و خراب میشوند. در این هنگام شما باید یا خود به تعمیر خودرو پرداخته و یا با کمک خودروبرها ماشین را به تعمیرگاه منتقل کنید. اگر این مشکل برای شما در تهران رخ دهد، شما می‌‌توانید از جرثقیل خودرو بر شرق تهران کمک بگیرید. گروه خودروبر امید با سابقه پانزدهساله در حوزه حمل خودرو با جرثقیل خودرو بر شرق تهران، فعالیت میکند. ما در ادامه راجعبه جرثقیل خودروبر شرق تهران با شما صحبت میکنیم. با ما همراه شوید.

معرفی انواع جرثقیل های خودروبر شرق تهران

جرثقیل خودرو بر یک دستگاه قدرتمند است که برای جابهجایی خودروها از آن استفاده میشود. این دستگاه میتواند خودروها را از هر مکانی بلند کرده و جابهجا کند. انواع جرثقیل خودرو بر شرق تهران عبارتاند از:

  • جرثقیل هیدرولیکی:

این نوع جرثقیل خودرو بر شرق تهران، با استفاده از سیستم هیدرولیک و روغن فشار قوی در درون خود، خودروها را حمل میکند. البته این جرثقیل با قابلیت سیصد و شصت درجهای که دارد، برای حمل خودروی شما در شرق تهران مناسبتر است.

  • جرثقیل الکتریکی:

این دستگاه با موتور الکتریکی قوی و سیستم برقی قدرتمندی که در درون خود دارد، به حمل خودرو در شرق تهران میپردازد.

  • جرثقیل دیزلی:

جرثقیل دیزلی ویژگی هر دو مورد قبلی را داشته و با کمک موتور برق و هیدرولیک خودروها را جابجا میکند.

این نکته لازم به ذکر است که شرق تهران، به دلیل داشتن کوچههای سنتی و بافت قدیمی، هر خودروبری را در خود جای نمیدهد. گروه خودروبر امید، با احتساب این موضوع، بهترین جرثقیلها را برای جابجایی خودروی شما میفرستد. از طرفی وجود اکثر ادارات و کسبو کارها در این منطقه، باعث تردد بیشاز حد خودرو در این محل شدهاست. جرثقیل خودرو بر شرق تهران به صورت بیست و چهار ساعته، آماده امداد رسانی و کمک به مشتریان خود در شرق تهران میباشد تا روند کاری آنها دچار اختلال نشود.

مزایای استفاده از جرثقیل خودروبر شرق تهران

مزایای استفاده از جرثقیل خودروبر تهران
جرثقیل خودروبر شرق تهران

استفاده از جرثقیل خودروبر در شرق تهران برای جابهجایی انواع خودرو به هر مکان، مزایایی دارد. این مزایا عبارتاند از:

  • جابجایی اجسام سنگین وزن به دلیل قدرت بالای خودروبر شرق تهران
  • قابلیت چرخش سیصد و شصت درجه وحرکت به هرجهت
  • کاهش هزینه برای جابهجایی خودرو از محلی به محل دیگر
  • تضمین ایمنی خودرو و انسانهای اطراف خودروبر 
  • انجام جابجایی خودرو در حداقل زمان
  •   قابلیت تنظیم ارتفاع و زاویه توسط جرثقیل خودروبر شرق تهران
  •   امکان جابجایی خودرو از هر زاویه
  • قابلیت استفاده در اماکن مختلف مثل بنادر 
  • داشتن کارایی بالا
  •   داشتن دوام و مقاومت بالا برای جابهجایی خودروهای سنگین و سبک 

وظایف جرثقیل خودرو بر شرق تهران

جرثقیل خودرو بر شرق تهران باید وظایفی را که به او محول میشود، بهخوبی انجام دهد. یعنی گروه خودروبر امید، برای کارکنان خود یک وظایفی را در نظر گرفته است. جرثقیل خودرو بر شرق تهران نیز وظایفی را بر عهده دارد. این وظایف عبارتاند از:

  • حمل خودروهای لوکس بدون وارد شدن هیچ گونه ضربه و آسیبی به خودرو
  • جابجایی خودروها در شرق تهران با ایمنی کامل 
  • انجام جابجایی با رعایت نکات ایمنی 
  • توجه به افراد، خودروها و منازل اطراف در هنگام جابهجایی خودرو
  •  انجام حمل خودرو در حداقل زمان 
  • انجام حمل خودرو در شرق تهران با بیشترین کیفیت 
  • حضور سریع در محل موردنظر مشتری 
  • برخورد صحیح با مشتری و انجام درست درخواست او 
  • رانندگی جرثقیل با سرعت مجاز

بهترین جرثقیل خودروبر شرق تهران

گفتن این نکته که بهترین جرثقیل خودروبر شرق تهران، در گروه خودرو بر امید، چه وسیلهای است، بهطور قطعی امکانپذیر نمیباشد. زیرا هر خودرو در هر مکانی یک نوع جرثقیل با کیفیت نیاز دارد. گروه خودرو بر امید بهترین جرثقیلها را برای حمل خودرو در شرق تهران مد نظر گرفته است. شما میتوانید با خیال راحت با گروه ما تماس گرفته و بدون نگرانی جرثقیل خودروبر در شرق تهران را برای کمک انتخاب کنید.

هزینه حمل خودرو با چرثقیل خودروبر شرق تهران

هزینه حمل خودرو با چرثقیل خودروبر
حمل خودرو با چرثقیل خودروبر شرق تهران

یکی از دغدغههای هر فرد، هنگامیکه خودروبری را برای حمل خودروی خود به کار میگیرد، میزان هزینه دریافتی آن تکنسین و جرثقیل میباشد. در ارائه قیمت بهطور کلی پاسخ قطعی وجود ندارد. ارائه قیمت بعد از انجام کار، به عوامل مختلفی مثل نوع خودرو، مسافت مدنظر و محیط جابهجایی بستگی دارد. هر کدام از این عوامل بر روی قیمت حمل خودرو تأثیر میگذارد. مثلا مسلم است که اگر مسافت حمل خودرو طولانی باشد، به همان نسبت قیمت نیز افزایش مییابد. شما برای آگاهی از هزینهها میتوانید با گروه ما در تماس باشید. گروه خودروبر امید، با بهترین قیمت به حمل خودروی شما در شرق تهران میپردازد.

کلام پایانی:

گفتیم که در شرق تهران به دلیل وجود بافت قدیمی و وجود کسب و کارهای مختلف، همواره ترافیک زیادی وجود دارد. در این میان ممکن است تا شما بخواهید خودروی خود را از آن منطقه به محلی دیگر جابهجا کنید، در این لحظه بهترین کار، کمک گرفتن از جرثقیل خودروبر شرق تهران است. جرثقیلهای ما ایمنی کافی را در حمل خودرو رعایت کرده و به ماشین شما، هیچ ضربه و یا خشی وارد نمیکند.

ما از بهترین خودروبرها برای جابهجای خودرو شما استفاده میکنیم. شما برای آگاهی بیشتر میتوانید با ما تماس بگیرید. مشاوران ما به صورت بیست و چهار ساعته، آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز میباشند.

سوالات متداول درباره جرثقیل خودروبر شرق تهران

  1. آیا تکنسینهای جرثقیل خودروبر شرق تهران، رانندگی ایمنی دارند؟
    بله، تمامی رانندگان به کار گرفته شده در گروه خودروبر امید، افراد خبرهای هستند که کاملا با روندکاری جرثقیل و انجام ماموریت خود، آشنایی دارند. اگر این تکنسینها، آشنایی کافی با نحوه حمل خودروها را نداشتند، هیچ گاه در گروه ما فعالیت نمیکردند.
  2. آیا خدمات حمل خودرو در شرق تهران، به صورت بیست و چهار ساعته وجود دارد؟
    بله، شما در هر ساعت از شبانه روز، میتوانید با گروه ما تماس گرفته و درخواست جابهجایی خود را ثبت کنید. گروه خودروبر امید به صورت شبانه روزی در حال فعالیت میباشد.
  3. حداقل زمان برای رسیدن جرثقیل خودروبر شرق تهران چقدر است؟
    بعد از ثبت درخواست توسط شما برای حمل خودرو، جرثقیلهای کاربردی و ایمن گروه خودروبر امید، در کوتاه ترین زمان، به سمت شما حرکت میکنند. زمان رسیدن جرثقیل به محل مورد نظرتان، توسط مشاوران و تکنسینها اعلام میشود.
Rate this post

پربازدید ترین مقالات خودروبر امید

چه کسانی شرایط ثبت نام ایران خودرو را دارند

هزینه حمل خودرو از شیراز به تهران

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با خودروبر امید