حمل خودرو صفر و پلاک نخورده

حمل خودرو صفر و پلاک نخورده
فهرست مطلب

یکی از کاربردهای مهم خودروبر حمل خودرو صفر و پلاک نخورده است. از خودروبرها میتوان در جهت حمل بین شهری و درون شهری خودروهای صفر استفاده کرد. در هر کجای کشور که ساکن باشید از این روش حمل خودرو می توانید استفاده کنید. با کمک این روش این امکان را دارید که خودروی صفر و پلاک نخورده خود را به بهترین شکل و در کمترین زمان جا به جا کنید.

یکی از ویژگی های حمل خودرو به این روش این است که از افراد آموزش دیده و متخصص استفاده می شود. با استفاده از این روش می توانید خودرویتان را صحیح و سالم به مقصد انتقال دهید.

مزایای حمل خودروی صفر و پلاک نخورده با خودروبر

 

 

حمل خودروی صفر و پلاک نخورده با خودروبر دارای مزایای بسیاری است که در ادامه آن ها را بیان میکنیم.

  • امنیت بالا

حمل خودروهای صفر کیلومتر با این روش امنیت زیادی دارد و از خودروی شما در مقابل آسیب های احتمالی محافظت خواهد شد. این آسیب ها شامل موارد مختلفی مانند ضربه‌ها، خراش ها و رطوبت می شوند.

  • صرفه جویی در وقت و هزینه

حمل خودروهای پلاک نخورده با خودروبر تا حد زیادی باعث صرفه جویی در وقت و هزینه های شما می شود. انتقال خودرو با این روش در مدت زمان کوتاهی قابل انجام است و از لحاظ اقتصادی نیز بسیار مقرون به صرفه می باشد.

  • افزایش راحتی خریداران خودرو

استفاده از این روش حمل خودرو راحتی بسیاری را برای خریداران ایجاد میکند. دیگر نیازی نیست خریداران خودروهای صفر و پلاک نخورده نگران جا به جایی آن ها باشند و می توانند با کمک خودروبرها به بهترین نحو این کار را انجام دهند.

  • حمل خودرو با کمک افراد مجرب

افرادی که در شرکت های خودروبر کار می کنند بسیار حرفه ای هستند و با نهایت دقت فرایند حمل و نقل خودرو را انجام می دهند. با کمک این افراد می توانید خودروی خود را بدون هر گونه آسیب دیدگی به مقصد مورد نظر منتقل کنید.

  • امکان جا به جایی خودرو در جاده های ناهموار

جا به جایی این خودروها به دلیل حساسیتی که دارند در جاده های ناهموار کمی سخت است. با استفاده از خودروبرها دیگر نیازی نیست نگران این موضوع باشید. خودروبرها به سادگی می توانند این خودروها را در جاده های ناهموار نیز حمل کنند.

 

نکات مهم در زمان انتخاب خودروبر برای حمل خودرو صفر و پلاک نخورده

در زمان انتخاب خودروبر برای حمل خودروهای صفر و پلاک نخورده لازم است تا به برخی نکات توجه کنید. این نکات عبارتند از:

  • نوع خودرو

در زمان انتخاب خودروبر مناسب باید نوع خودرو را در نظر بگیرید. همانطور که میدانید از این روش برای حمل خودروهای متفاوتی استفاده می شود. باید خودروبری را انتخاب کنید که برای حمل خودروهای صفر مناسب باشد.

  • مسافت

در زمان انتخاب خودروبر حتما به مسافتی که قرار است خودرو را جا به جا کنید توجه نمایید. توجه به این موضوع باعث می شود که عملیات انتقال خودرو به شکل بهتری صورت بگیرد.

  • قیمت

قیمت های حمل خودرو با این روش یکسان نیستند. شما باید از منصفانه بودن قیمت ارائه شده توسط مجموعه مورد نظر اطمینان حاصل کنید.

  • مجوز

اگر قصد حمل خودروی صفر و پلاک نخورده را با این روش دارید حتما در مورد شرکت حمل و نقل مورد نظر اطلاعات کافی کسب کنید.

حمل خودرو صفر و پلاک نخورده

تفاوت خودروبر با یدک کش چیست؟

تفاوت اصلی خودروبر و یدک کش در نوع و روش حمل آن ها است. خودروبرها دارای کفی هایی هستند که بخش انتهایی آن ها باز است. خودروها روی این کفی ها قرار می گیرند و به مقصد مورد نظر انتقال داده می شوند.

یدک کش ها در جهت جا به جایی خودرو به سیم بکسل و گیره بکسل یا زنجیر نیاز دارند و با کمک آن ها خودرو را پشت سر خود می کشند. عموما از یدک کش ها در مواقعی استفاده می شود که حمل خودرو قرار است در یک مسیر کوتاه انجام شود. به عنوان مثال زمانی که خودروی شما تصادف کرده و قصد دارید آن را به تعمیرگاه انتقال دهید می توانید از یدک کش استفاده کنید. برای حمل خودروهای صفر و پلاک نشده یدک کش ها گزینه مناسبی نیستند و باید از خودروبرها استفاده شود.

سخن آخر

همانطور که در طول متن نیز بیان کردیم برای حمل خودروی صفر و پلاک نخورده بهترین گزینه خودروبرها هستند. خودروبرها به بهترین شکل و با ایمنی بالا خودروی شما را به مقصد مورد نظر انتقال می دهند. ساختار خودروبرها به شکلی است که در زمان انتقال به خودروی شما آسیبی وارد نمی شود. همانطور که میدانید این موضوع در زمان حمل و نقل خودروهای صفر اهمیت زیادی دارد و باید توجه ویژه ای به آن داشت.

اگر به خدمات حمل خودروی صفر و پلاک نخورده نیاز دارید کافیست از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول حمل خودرو صفر و پلاک نخورده

  1. هزینه حمل خودروهای صفر و پلاک نخورده چقدر است؟
    برای هزینه حمل این خودروها نمیتوان عدد ثابتی را در نظر گرفت به دلیل اینکه عوامل مختلفی روی آن تاثیر دارند. از میان این عوامل میتوان به مواردی مانند ارزش خودرو، فاصله مبداء و مقصد و نوع خودروبر اشاره کرد.
  2. منظور از بارنامه در حمل خودرو چیست؟
    بارنامه نوعی سند است که شرکت حمل خودرو در اختیار مشتری می گذارد. به بیان ساده تر بارنامه خودرو همان رسید آن است.
  3. چرا خودرو های تولید شده از کارخانه تا نمایندگی باید حمل شوند؟

    تا زمانی که خودروهای تولید شده به دست مشتری نرسند امکان راندن آن ها وجود ندارد به دلیل اینکه از صفر یا خشک بودن در می آیند.

5/5 - (1 امتیاز)

پربازدید ترین مقالات خودروبر امید

چه کسانی شرایط ثبت نام ایران خودرو را دارند

هزینه حمل خودرو از شیراز به تهران

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با خودروبر امید