حمل تخصصی خودروهای لوکس و وارداتی

حمل تخصصی خودروهای لوکس و وارداتی
فهرست مطلب

حمل خودروهای لوکس و وارداتی

حمل تخصصی خودروهای لوکس و وارداتی به دلیل ارزش بالایی که دارند بسیار حساس است. این فرایند نیاز به افراد حرفه ای و تجهیزات ویژه ای دارد. توصیه میکنیم به دلیل حساسیت بالایی که این خودروها دارند حمل آن ها را به مراکز معتبر در این زمینه بسپارید. برای اینکه انتخاب بهتری داشته باشید لازم است اطلاعات جامعی را در این زمینه کسب کنید. در ادامه مسائل پیرامون حمل این خودروها را بررسی میکنیم.

فعالیت این تیم امداد رسانی به صورت 24 ساعته است و خیالتان از این بابت راحت باشد چراکه در هر ساعتی از شبانه روز می توانید با تماس گرفتن با این مجموعه از خدمات خودروبر تهران بهره مند شوید.

حمل تخصصی خودروهای لوکس و وارداتی

معرفی انواع خودروبر برای حمل خودروهای لوکس و وارداتی

یکی از دغدغه های بسیاری از افرادی که قصد حمل خودروهای لوکس و وارداتی را دارند انتخاب خودروبر مناسب است. از این رو قصد داریم در این بخش از مطلب انواع خودروبر را به شما عزیزان معرفی کنیم.

  • خودروبر تکی

این نوع خودروبر همانطور که از نامش مشخص است در جهت حمل یک خودرو به کار میرود. خودروبر تکی گزینه مناسبی برای جا به جایی‌ های کوتاه و درون شهری است. مزایای این خودروبر قیمت مناسب و سرعت بالا در بارگیری و تخلیه می باشد.

  • تریلی خودروبر

تریلی خودروبر در جهت حمل چند خودرو به طور همزمان استفاده می شود. این خودروبر انتخاب خوبی برای جا به جایی‌ های برون شهری و طولانی است. تریلی خودروبر برای حمل تعداد زیادی خودرو استفاده می شود و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است.

  • خودروبر جرثقیل دار

این نوع خودروبر دارای جرثقیل هیدرولیک است و عموما برای خودروهای آسیب دیده مورد استفاده قرار می گیرد. انتقال خودرو با این خودروبر امنیت زیادی دارد و برای حمل خودروهای لوکس و گران قیمت نیز مناسب است.

  • کامیونت خودروبر

کامیونت خودروبر شباهت بسیاری به خودروبر جرثقیل دار دارد اما به جای جرثقیل از کفی و وینچ در جهت حمل و نقل خودرو استفاده میکند. سرعت بارگیری و تخلیه این خودروبر نیز بالا است.

حمل تخصصی خودروهای لوکس و وارداتی

مزایای استفاده از خودروبر برای حمل خودروهای لوکس و وارداتی

استفاده از خودروبر برای حمل خودروهای لوکس و وارداتی دارای مزایای بسیاری است که در ادامه مهم ترین آن ها را بیان میکنیم.

  1. عدم آسیب به خودرو

یکی از مهم ترین موارد در زمان حمل خودروهای لوکس جلوگیری از آسیب دیدن آن ها است. با استفاده از خودروبرها می توانید خودرویتان را بدون هیچ آسیب دیدگی به مقصد انتقال دهید.

  1. ایمنی بیشتر

استفاده از خودوربر در جهت حمل خودرو ایمنی بیشتری را برای آن فراهم میسازد. خودروبرها احتمال آسیب دیدگی به خودروی شما را به حداقل می رسانند و با ایمنی کامل آن را حمل می کنند.

  1. بیمه نامه و بارنامه

یکی از مهم ترین مزیت های استفاده از خودروبر این است که شرکت های فعال در این زمینه اقدام به صدور بیمه نامه و بارنامه برای خودرو می کنند . این موضوع باعث می شود که کوچکترین خسارت وارده به خودرو نیز قابل جبران باشد.

  1. جلوگیری از لغزش خودرو

یکی از خطراتی که ممکن است در زمان حمل خودروهای لوکس و وارداتی وجود داشته باشد لغزش و سقوط آن ها است. خودروبرها مجهز به کفی هایی هستند که مانع از بروز این مشکل می شوند.

  1. جلوگیری از ایجاد خط و خطوط روی خودرو

خودروهای لوکس و وارداتی قیمت های بالایی دارند و ایجاد هر گونه خط و خطوط می تواند در کاهش قیمت آن ها اثر بگذارد. استفاده از کفی در خودروبرها مانع از ایجاد هر گونه خط و خش روی خودرو می شود.

حمل تخصصی خودروهای لوکس و وارداتی

مهم ترین نکات در انتخاب شرکت خودروبر مناسب

یکی از مهم ترین مواردی که باید برای حمل خودروهای لوکس و وارداتی به آن توجه کنیم انتخاب یک شرکت خودروبر مناسب است. در ادامه مواردی که می توانند در این زمینه به شما کمک کنند را ذکر میکنیم.

  • در قدم اول باید شرکت خودروبری را انتخاب کنید که در این حوزه متخصص باشد. تمام شرکت های حمل و نقل خودرو قادر به حمل این نوع خودروها نیستند به همین دلیل باید دقت زیادی در انتخاب خود به خرج دهید.
  • حتما حمل خودروهای لوکس و وارداتی را به مجموعه ای بسپارید که دارای تجهیزات مناسب برای انجام این کار باشد. این تجهیزات باعث می شوند که فرایند حمل و نقل خودرو به طور کاملا ایمن انجام شود.
  • مطمئن شوید شرکتی که انتخاب کرده اید دارای شماره ثبت است. شرکت خودروبر باید از مجوز معتبر، شماره ثبت و گواهینامه برخوردار باشد.
  • توصیه میکنیم شرکتی را برای حمل خودروی لوکس انتخاب کنید که هزینه مشخصی را ارائه می دهد. وجود ابهامات در قیمت گذاری ممکن است شما را در آینده دچار مشکلاتی کند.
  • پیش از آنکه خودروی خود را به شرکت خودروبر تحویل دهید بهتر است آن را بازرسی کرده و هر گونه آسیبی که از قبل رخ داده را مستند کنید. انجام این کار مانع از ایجاد اختلافات احتمالی در آینده می شود.
  • پیش از آنکه قرارداد را نهایی کنید بهتر است به طور دقیق آن را بخوانید. اگر به درک صحیحی از شرایط و ضوابط برسید در آینده دیگر دچار سوء تفاهم نخواهید شد.

سخن آخر

حمل خودروهای لوکس و وارداتی فرایند بسیار حساسی است که نیاز به دقت بالا و تجهیزات ویژه ای دارد. عدم توجه به این موضوع ممکن است خسارت های غیر قابل جبرانی به خودروی شما وارد کند. توصیه میکنیم انجام این کار را به شرکت های معتبر فعال در این زمینه بسپارید تا خیالتان از بابت امنیت خودرو راحت باشد.

برای حمل خودروهای لوکس و وارداتی به بهترین شکل ممکن می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول حمل تخصصی خودروهای لوکس و وارداتی

  1. آیا زمان رسیدن به مقصد در تعرفه حمل خودرو با خودروبر تاثیر دارد؟
    بله، هر چقدر مسافتی که قرار است خودرو حمل شود بیشتر باشد تعرفه حمل آن نیز بالاتر خواهد بود.
  1. جا به جایی خودروها به چه صورت انجام می شود؟
    جا به جایی خودروها به دو صورت جاده ای و شهری انجام می شود.
  1. تعرفه حمل خودروهای لوکس و وارداتی با استفاده از خودروبر به چه عواملی بستگی دارد؟
    عوامل مختلفی در قیمت حمل این خودروها با خودروبر تاثیر دارند که از میان آن ها میتوان به مدل خودرو، طول مسیر و نوع خودروبر اشاره کرد.
5/5 - (1 امتیاز)

پربازدید ترین مقالات خودروبر امید

چه کسانی شرایط ثبت نام ایران خودرو را دارند

هزینه حمل خودرو از شیراز به تهران

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با خودروبر امید